Klachten

Als er toch iets niet goed is gegaan

Alle medewerkers van de Voedselbank Stichtse Vecht doen hun uiterste best om de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat er vergissingen of fouten worden gemaakt en dat er daardoor een probleem ontstaat. Als dat het geval is, kunt u natuurlijk altijd direct naar de betreffende medewerker reageren. Zij of hij zal dan proberen om met u samen het probleem zo goed mogelijk te verhelpen. Wanneer u vindt dat het probleem daarmee niet is opgelost, kunt u een klacht indienen. U kunt ook contact opnemen met een vertrouwenspersoon: klik hier voor meer info

Heeft u een klacht over Voedselbank Stichtse Vecht? Dan kunt u een mail sturen naar het secretariaat. Het Dagelijks Bestuur zal deze klacht zo spoedig mogelijk (laten) afhandelen.

Heeft u een klacht over een product, vul dan alstublieft het klachtenformulier in en neem, als het mogelijk is, het product mee terug naar de Voedselbank. Dit helpt ons in het afhandelen van uw klacht.

Een klacht moet schriftelijk worden ingediend bij het bestuur van de Voedselbank; dat kan per brief, maar ook per mail.

Het postadres is:
Bestuur Stichting Voedselbank Stichtse Vecht
Kwekerij 48
3601 AZ MAARSSEN
Het e-mailadres is: secretariaat@voedselbankstichtsevecht.nl

Niet alleen klanten kunnen een klacht indienen. Ook leveranciers en vrijwilligers kunnen dat doen.

Met uw klacht proberen wij de dienstverlening aan onze klanten voortdurend te verbeteren!